Twee jaar geleden begon Buro Bagsy met een organische social media strategie voor het merk Wasparfum.nl. Een start met 3.000 volgers en een lokale naamsbekendheid, welke inmiddels een nationale vertaalslag heeft weten te maken met ruim 18.400 trouwe volgers.
Deze groei heeft plaatsgevonden dankzij:
- Een constante actuele benadering van de doelgroep.
- Herkenbaarheid in content te creëren.
- Community management actief aan te gaan en binnen het channel snel optimaal te verzorgen.
- Constant op zoek te zijn naar een vernieuwende manier van het onder de aandacht brengen van producten, zonder constante call to action te verwerken.
- Maandelijks optimaal onderzoek te doen naar concrete vraagstukken van de doelgroep en deze binnen de content te beantwoorden.
Niet alleen verzorgt Buro Bagsy het gehele organische social bereik, ook kijkt Buro Bagsy naar de vertaling van offline naar online activiteiten, door onderstaande extenties te introduceren en produceren:
- On- en offline VIP Wasparfum.nl Bingo – de betrokkenheid van de doelgroep vergroten en direct een groot aantal nieuwe volgers en klanten introduceren.
- Pop-up store: het prikkelen van de zintuigen en middels activiteiten deze offline activiteit realiseren tot nieuwe online reach en betrokkenheid.